برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: مقابل هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس پیگیر مطالبه بدهی دولت به تامین اجتماعی است نحوه خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک اعلام شد اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند
سرخط خبرها

کاهش ۸۶ درصدی شکایات از هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد مقدس

  • کد خبر: ۲۱۸۵۳۸
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کاهش ۸۶ درصدی شکایات از هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد مقدس
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد از کاهش ۸۶ درصدی شکایات از هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد مقدس خبر داد.

حسین امیر کلالی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای آغاز فعالیت قرارگاه عملیاتی ویژه نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت از نیمه اسفند ماه آغاز و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر از مراکز اقامتی و گردشگری انجام خواهد شد.

وی افزود: برابر مصوبات قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد مقدس با تشدید نظارت از مراکز عرضه خدمات به زائرین در قالب سازماندهی ۴۵۰ بازرس از ۱۴ دستگاه نظارتی، شاهد انسجام و سازماندهی بین دستگاه‌ها بوده و برای نخستین بار با تمرکز بازرسی‌ها و ارتباط خوب بین‌دستگاهی شاهد کاهش تخلفات و افزایش نظارت‌ها و وحدت رویه در نظارت و بازرسی بوده‌ایم. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشهد تصریح کرد: در حوزه بازدید‌های نظارتی از هتل‌ها، مراکز اقامتی و گردشگری مشهدمقدس از ۱۵ اسفند لغایت دوم فروردین ماه در مجموع ۱۵۸۳ بازدید توسط بازرسان منتخب از تشکل‌های گردشگری و میراث فرهنگی صورت پذیرفته که از بین بررسی‌های انجام شده و ۲۲ شکایت واصله به پایگاه‌های نظارتی در مجموع مبلغ ۷۱ میلیون ریال اضافه وجه دریافتی از زائر به حساب آنها برگشت شده و با واحد‌های متخلف برخورد قانونی و تعزیراتی صورت پذیرفت.

امیر کلالی اظهار کرد: خوشبختانه با سازماندهی خوبی که در مشهد مقدس و به‌خصوص اطراف حرم مطهر رضوی به‌عنوان کانون حضور زائران صورت پذیرفته است ۴ پایگاه ثابت رسیدگی به شکایات در پیرامون حرم مطهر به‌صورت شبانه روزی کار اعزام بازرسان و دریافت و رسیدگی به شکایات را پیگیری می‌کنند.

دبیر قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد مقدس گفت: سامانه تلفنی ۳۷۰۴۵- ۰۵۱ ویژه مشهد مقدس در کنار سامانه ملی ۰۹۶۲۹ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی نیاز‌های زائران در حوزه‌های مختلف از جمله اسکان، بهداشت، حمل و نقل و شکایت‌های دریافتی بوده و به‌صورت متمرکز با حضور تمامی دستگاه‌های خدمت رسان در خدمت زائران است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->